Liza au Lait

31 december 2006

Liefde gaat door de maag

Ik weet het zeker. Mijn WE heeft de laatste jaren (net als ik, hihi) een nieuwe hobby. Hij kookt graag. Zijn voorkeur ligt vooral bij verschillende Aziatische keukens. Ik heb het voorrecht al die gerechten op te eten. Nou, dat treft. Ik hou van eten. Ik vond koken ook altijd leuk, maar doe het zelden meer. Als we gasten hebben, kregen ze het afgelopen jaar vaak sushi. Heerlijk. Morgen bak ik oliebollen, en hij maakt sushi. Wij zitten het oude jaar heel prettig uit!

4 Comments:

At 31/12/06 01:57, Blogger Nederlass said...

Yum yum, ziet er heerlijk uit!
Lekkere jaarwisseling met z'n allen!

Knuf,
MJ

 
At 31/12/06 12:55, Blogger Unknown said...

Een goed 2007 alvast gewenst, en eet smakelijk! (geef mij zo'n man.. ;)

 
At 31/12/06 21:15, Blogger Hanneke said...

Sushi.......zalig. Een oliebol gaat er ook altijd wel in. (soms helaas) Een hele fijne avond en een fantastisch 2007!

 
At 10/1/07 21:58, Blogger Marsha said...

hmmm ziet er weer heerlijk uit!

 

Een reactie posten

<< Home