Liza au Lait

29 mei 2006

BIHO

Geen zorgen Judith, de tweede envelop kwam een dag later. Ome Pos was bang dat er wat zou breken als hij hem door de brievenbus had gegooid. Wat een fijne spulletjes! De lippenbalsem heb ik in mijn tas gestopt zodat hij altijd onder handbereik is. Lekker geurtje zit er aan. De zeep, wierook en het kaarsje moeten nog worden ingewijd.

Zaterdag wordt er door mijn Stitch 'n Bitch groep een breipicknick gehouden. Jammer genoeg kan ik er niet bij zijn vanwege onze jaarlijkse familiedag. Volgende week, op 10 juni kunnen we in de herkansing. Dan is het World Wide Kip Day. Grijp je naalden en doe mee! Vorig jaar viel deze dag tijdens mijn vakantie in Frankrijk. Hoewel ik elke dag in het openbaar breide, was het toch een beetje eenzaam. Dat moet dit jaar anders! Op de lijst zie ik dat zij wat gaat organiseren in Breda. Kom maar door met je plannen voor BIHO (breien in het openbaar (weet iemand een betere afko?)dag!

3 Comments:

At 30/5/06 01:29, Anonymous Anoniem said...

peebeetje?

 
At 30/5/06 10:16, Blogger Judith said...

OB = Openbaar breien

 
At 8/6/06 08:51, Blogger Saskia said...

Hallo! Leuke blog! Ik ga ook eens even nadenken waar ik de 10e publiekelijk ga breien. Ik hoop dat het mooi weer is, dan ga ik lekker naar het park. Een bushokje lijkt me ook wel lollig... of in de dierentuin... Veel plezier!

 

Een reactie posten

<< Home