Liza au Lait

29 maart 2006

Het is zo ver...

Ik heb het stemmetje in mijn hoofd lang genegeerd, maar het is er toch van gekomen. Juist vandaag, nu ik hier géén tijd voor heb. Is uitstellitis een erkende ziekte? Dank zij Lies vond ik eindelijk een blogtitel die me aansprak. Ik verstond haar verkeerd gisteravond, toen we samen aan het stitchen waren in Rotterdam. Liza au Laine is het dus niet geworden, Lies!
Vandaag schrijf ik nog niet over breien, en foto's plaats ik ook nog niet. Ik wil alleen maar even zeggen dat ik na een lange reis eindelijk ben aangekomen in breiblogland.

5 Comments:

At 29/3/06 21:57, Blogger José said...

Welkom in het land van (je nieuwe) verslaving! Ik ben benieuwd naar de ontwikkelingen.

 
At 29/3/06 23:32, Anonymous Anoniem said...

welkom in de blogosfeer! het is leuk hier, gezellig dat je er ook bent.

 
At 30/3/06 11:16, Blogger Annemarie said...

hoi liza! bloggen en blogs lezen is verslavend... gelukkig is vandaag mijn verlof ingegaan (-: ben benieuwd naar wat je gaat posten.

 
At 8/4/06 21:51, Blogger Irma said...

Leuk dat je je er ook aan waagt. Welkom in de kleine wereld van nederlands breiend blogland

 
At 27/4/06 22:44, Anonymous Anoniem said...

he liza ik heb je gevonden. m'n eerste SnB avond was in R'dam en jij zat daar zo stralend enthousiast te zijn met je schattige babij sokje, [ik zat naast lies] en hoorde i.d.d. dat je een naam zocht. en nu BEN JE ER !! geweldig leuk al die enthousiaste vrouwen die breien. dinsdag was je tante gelukkig wel in R'dam. en ik hoop ooit de kans te krijgen om eens een avondje in Utrecht te komen kijken.succes met je blog en ik blijf je volgen. dag dag

 

Een reactie posten

<< Home